Nog 31 dagen! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Esmee en Pascale - WaarBenJij.nu Nog 31 dagen! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Esmee en Pascale - WaarBenJij.nu

Nog 31 dagen!

Door: Pascale

Blijf op de hoogte en volg Esmee en Pascale

08 Februari 2012 | Nederland, Nijverdal

Hee allemaal,

Nog 31 dagen en dan zullen wij het vliegtuig instappen naar Suriname, een ervaring om niet te vergeten.

We zijn de laatste dingen aan het regelen en het komt nu toch wel erg dichtbij!
Alleen het mooie weer al zorgt er voor dat we niet meer kunnen wachten!!

We houden jullie via deze site op de hoogte dus blijf ons vooral volgen!

Wil je ons volgen via skype voeg ons dan toe:

pascalekok88
esmee.schreuder

Liefsx

• 08 Februari 2012 - 18:32

Kris:

Ik ga jullie helemaal volgen!! jammer dat je weggaat hoor, maar volgens mij ga je supertijd hebben. enneuh ik ga proberen skype te regelen.
    x

• 08 Februari 2012 - 19:25

Eln&kaaln:

Vul hier je reactie in...

• 08 Februari 2012 - 21:00

Manon:

Ik ga jullie zeker volgen! Super leuk dat jullie dit hebben! Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen daar en wens jullie natuurlijk het allerbeste in Suri mang! Xxx

• 08 Februari 2012 - 21:37

Ester:

Heee, Ik ga jullie ook volgen! xxx Liefs

• 08 Februari 2012 - 21:49

Anita:

Ook ik zal jullie zeker volgen.....spannend allemaal!!!!!

• 08 Februari 2012 - 22:51

Richard:

Waar ga je heen dan?;-)

• 09 Februari 2012 - 07:18

Karin Ligtermoet:

Hey ladies, ik wens jullie het allerbeste toe en veel succes met het laatste projectje :P
    Mijn tijd in Z-Afrika was iig super en hoop dat jullie er later net zo op terug kijken!
    Dikke kus Karin

• 09 Februari 2012 - 08:21

Rosalie:

Geniet ervan ladies! Maak er een tijd van om noooooit meer te vergeten! Ennuh...ik ga alle verslagen zeker lezen, hoor! Ben wel errug benieuwd!
    Dikke smakkerd!

• 09 Februari 2012 - 12:15

Nour:

veel plezier dames!

• 09 Februari 2012 - 21:06

Bert & Anne Marie:

Wij wensen jullie heel veel plezier samen en niet met aan een Surinamer blijven hangen hé! Ook niet als souvenir meenemen naar Nederland!
    Al hebben ze nog zulke mooie... witte tanden....

• 11 Maart 2012 - 11:01

Yvonne:

lieve pascale en esmee
    heeel veeeel plezier en af en toe even werken. we gaan je missen. dikke kus

Esmee en Pascale

Beste bezoeker, Welkom op onze waarbenjij. Wij zijn Esmee en Pascale en zullen in maart 2012 vertrekken naar Suriname voor onze eindstage voor de opleiding Mondzorgkunde. Op deze site kunnen jullie alles lezen over de voorbereidingen en de reis zelf. Laat ook even wat leuks achter :)! Groetjes Ons

Actief sinds 29 Nov. 2011