Zaterdag is het zover! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Esmee en Pascale - WaarBenJij.nu Zaterdag is het zover! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Esmee en Pascale - WaarBenJij.nu

Zaterdag is het zover!

Door: Pascale

Blijf op de hoogte en volg Esmee en Pascale

06 Maart 2012 | Nederland, Nijverdal

Daar zijn we weer voor een korte update.
Vandaag hebben wij onze presentaties gegeven (in het engels)over het land waar je naar toe gaat, met leerdoelen en alles erbij. Gelukkig hebben we dit gehad en hebben we morgen onze laatste dag school.

Vandaag wel even erg geschrokken want we kregen van Naomi te horen dat de verblijfsplaats waar we naar toe zouden, verhuurd werd en dus niet meer beschikbaar is voor ons. Wij dachten: Hallo we gaan over 3 dagen weg? Maar gelukkig heeft Dyonne (mondhygieniste in Suriname en onze stagebegeleidster) al weer wat nieuws voor ons geregeld. Een huis op een beveiligd terrein, met internet en jawel warm water haha.. Kan dus niet beter!

We hebben nu eigenlijk alles geregeld, alleen morgen nog een extra koffer aanvragen aangezien we het niet gaan redden met 1 koffer pp, dus we nemen er 3 mee met z'n 2en. Schiphol vraagt hier alleen €140 voor maarja, het is nou eenmaal allemaal duur.

Nou we houden jullie nog op de hoogte!

Liefsx

• 06 Maart 2012 - 21:53

Ardien:

Spannend! Je weet niet wat je te wachten staat, gelukkig een dak boven jullie hoofd! Goede reis, geniet van alle indrukken samen met Esmee!

• 07 Maart 2012 - 17:19

Kris:

haha ff schrikken van het huis ja, maar deze klinkt ook erg goed. iig beveiligd he ;).

en idd schiphol is duur, maar beter zo dan heel veel dingen thuis te moeten laten.....

x

• 07 Maart 2012 - 18:44

Linda Schoppink:

Hoi Pascale (& Esmee),

ik wilde jullie/je heel veel plezier en succes wensen in Suriname :D!! Geniet ervan!

Liefs Linda

Esmee en Pascale

Beste bezoeker, Welkom op onze waarbenjij. Wij zijn Esmee en Pascale en zullen in maart 2012 vertrekken naar Suriname voor onze eindstage voor de opleiding Mondzorgkunde. Op deze site kunnen jullie alles lezen over de voorbereidingen en de reis zelf. Laat ook even wat leuks achter :)! Groetjes Ons

Actief sinds 29 Nov. 2011